big nono

Hej bloggen. En trött emma skriver just nu men försöker bli pigg igen. Självklart softar man med lite Estrella Indian Popcorn cheddar ( loooove ) & ahlgrensbilar. Kan man bli mer onyttigare ? Dont think so :(
Men pallar helt ärligt inte o springa och räka kalorier i allt man äter. Helt ärligt nu, för typ något år sen så vart ja alltid jätte förvånad när folk pratade om detta om size 0 och att folk går o räknar kalorier och sånt. Det kändes så overkligt att folk orkade med sånt. Men eftersom vi lever i en väldigt knasig värld så blev t.om jag påverkad av detta efter ett tag, och började oroa mig över min vikt. Det kändes fruktansvärt helt ärligt. Jag fattar att typ Anorektiker har det svårt.
Fast idag har jag släppt det helt. Jag säger inte att man ska skita i vad man stoppar i sig och inte träna utan att man inte ska tänka så mycket på det här med mat. Man kan ha en fin kropp ändå ;)
S
För kom igen nu tjejer, det är väl inte såhär man vill sluta !? Så vi måste lära oss att en man faktiskt kan ha en fin kropp även om t.ex magen viker sig när man sätter sig, låren går ihop och man inte har trådar som armar. Acceptera din kropp och låt ingen någonsin påverka dig till din inställning av dig själv. Never ever !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0