pedofiler
Hejsan ''allihopa'' ;)

Jag veeeeeet att uppdateringen har varit lika dålig som du men det finns flera anledningar till detta. Har flyttat b.la och ja, livet är inte alltid så perfekt (som vissa verkar tro ? ) så bloggen har liksom inte varit så viktig. Men ska faktiskt försöka uppdatera lite oftare. Vi får se hur det går helt enkelt:)

Helgen har jag dels spenderat hos malin. Vi var ute en stund då de hände en ganska omskakande grej :( Fan, jag ryser av tanken på vad som kunde hänt. Att man faktiskt (kanske) varit så nära döden :o De va iallafall typ en bil som körde efter oss när vi väntade på bussen. Nu tänker ni kanske '' ah ni får ju fan skylla er själva när ni är 2 tjejer som e ute sent o lalalala  '' men då känner jag såhär att VARFÖR skulle inte vi få sitta och vänta på en fucking jävla bussssssss klockan typ 22.00 utan att pedofiler ska jaga än !? Hahahahah såg på tal om pedofiler i tidningen att de va typ en man som hade våldtagit en get I N T E O K . Här snackar vi om riktigt sjuka människor. Aja vissa tänder på bebisar, vissa på pensionärer men vissa ja dem tänder på .. getter. säger bara att vi lever i en sjuuuuk värld.


ba en spontan mobil bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0