ingen motivation

Hej igen bloggen.

Ville bara uppdatera lite för er (; Dagen idag har inte varit intressant för 5 öre. Skola (kom försent :ss) sen typ tråkiga lektioner sen MATTEPROV hmmmmmmmm hur gick det .. ? 2 ord ÅT HELVETE. läraren som ser resultatet måste tro att jag är totalt efterbliven, buuhu :( Sen kicka ja hemåt o chillade, så dagen har varit istort sett ointressant med andra ord .

Påtal om Skolan så såg jag att Isabelle Strömberg hade skrivit ett inlägg för ett tag sedan om att hon hade mycket frånvaro för att hon kommit i ''onda cirkeln'', och jag kände att ja höll me henne till 1000 %. Eeexakt så känner jag också ! Man är borta ett tag, sen när man kommer tillbaka ligger man efter då orkar man inte så man stannar hemma lite till så håller det på så. Ingen motivation liksom.


Gulliga Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0