APPAR

Tänkte skriva lite om APPAR. Eftersom min älskomobil dog i måndags bara sådär så var jag tvungen o ta mammas extra mobil Samsung galaxy. Jag är ju vad vid anroid och appar o sånna saker ( eftersom jag haft xperia som blev stulen av ngn jävla pantad människa ). Och jag absolut ÄLSKAR appar :D mobilen blir så sjuukt personlig då. Så jag tänkter skriva 4 appar jag har så länge men självklart kommer fler  ;)


1: Paower by paow


En app där man kan få läsa Paow's inlägg. Inte så mycket mer att säga - En bra paow app helt enkelt :)

2: Bloggarna

En app där man kan läsa 7 storbloggares bloggar. Nämligen:
Kissie
Kenza
Blondinbella
Foki
Paow
Dessie
Gossips

3: H&M

En jätte bra app där man kan se olika nyheter från h&m och man kan även shoppa online (har jag för mig)

4: Timetable

Inte användt denna än men den verkar vara väldigt bra då man kan skriva upp och ha sitt lilla schema på mobilen. So much better än en vanlig almenacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0