malinlindbergishot

ccha bloggen. emma tiewp här assåw, hoppas ni inte glömt llöspwudret hemma, nae nu mmåsteh jaw tiewp ut o suuupa ?? KKYS'
fyfan va seriös ja va :(
kom bara att tänka på alla fjortisar nu när jag chattade med Malin. Det liksom dök upp när jag såg malin i mitt huvud ;)) malin ville att ja skulle skriva lite till/om henne så jaa jag kan väl vara lite sådär småsnäll o säga några ord om bruden:
hejmalin!
som du säkert redan vet så älskar jag dig, verkligen. vi snackar om MÅNGA minnen :o de tar aldrig slut. sen är du så otroligt söt, såsöt så att ja faktiskt dör lite varje gång. du är även den som vågar vara dig själv och kan bjuda på dig själv. vi är faktiskt väldigt lika egentligen på insidan, eller vi har varit med om ungedär samma saker eller ja du förstår ;) humor har du gott om också. och om det är något eller om du har något problem kommer jag alltid finnas där för dig och hjälpa dig så mycket jag kan.
du är verkligen speciell Malin och tack för du är lika galen som mig ;) jag älskar dig djupt tjejen.♥♥

Kommentarer
Postat av: maliiiiiiiiiiiiiin

Älskar dig!(L)

Ah asowh blev sugän påå drickkaahh asso! <3<3<3<3<3

nej men älskar dej bebis

2011-03-31 @ 23:01:48
URL: http://leonamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0