första inläggeeeet

Hejsan bloggen.
jag bloggade på velly.blogg.se förrut men tycke ja behövde börja om på nytt ;))
Jag de e lite osäkert om vad ja kommer blogga om än, men de löser sig.
ska fixa header, bakrund o lite sånna saker, nu ser den ju verkligen ut som en riktig amatör b blogg :( jaja.
hihi är hemma idag för de första så försov ja mig sedan så har ja så jäääävla ont i halsen o förkyld :(
hahah roligt att alla vill lägga sig i om man är sjuk eller inte, blir nästan bara glad att någon bryr sig. fast samtidigt jävligt deprimerande att inte folk har något annat för sig än att lägga sig i :))



Kommentarer
Postat av: lina :)

Hej! Fin blogg, kolla gärna min blogg och var med i min tävling :) (min blogg handlar om fotografering)



ha det bra! :D

2011-04-09 @ 11:38:36
URL: http://liinasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0