hiss o diss

Tänkte hissa dissa lite för er. Hell yeeea !
- SOMMARLOV !
Omg är en av de lyckliga som slutade den 8 juni. Med andra ord har jag redan sommarlov vilket är sjukt NICE. Tänk bara att slippa all denna jävla stress och press p.ga skolan. Jag har fan lovat mig själv att inte ägna mig ett SKIT åt skolan i sommar. En skolfri sommar = bra sommar. Glöm aldrig det !
K-Ä-R-L-E-K ! smakar muuuuuuuumma
- Smycken
Tänker hissa smycken. Hissa, hissa, hissa. Jag älskar smycken. Ringar, Halsband, Armband .. allt möjligt ;) Piggar till en outfit så jävla mycket. Va inte rädd för att överdriva lite, tänk uuuuutanför gränserna vettja !
- Facebook
jag vet att alla hatar mig för att jag skriver det här ( ha-ha) men seriöst, Facebook tar över ens liv !? Förrut kunde jag ägna timmar, dagar åt facebook, hur slöseri med tid är inte det liksom -.- Det är bara en internet hemsida .. hur viktig kan den va liksom. Sen att folk typ dömer än efter hur många vänner man har där o såntdär är helt sinnes .. get a real life bitches !

- Hej jag dömer dig till ******* eftersom alla andra säger så :)
Snälla känns inte det som att gå back in the kids days. Fuck that! Skaffa en egen jävla uppfattning innan du bedömer någon. Efter du bedömt denna människan dåååå är det ju en annan sak, men att lyssna på alla andras korkade åsikter innan man ens vet något kan ju inte vara annat är p a t e t i s k t ...

Kommentarer
Postat av: Jonneh

Söt blogg !(:

2011-06-14 @ 22:17:00
URL: http://rodluvaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0