självförtroende

Kan inte folk sluta inbilla sig att jag kommer ändra mig bara för att dem klagar !? Sköt ni ert så fixar jag mitt eget liv. Dagisperioden is over liksom. Klaga på liksom, det är bara eran egna tid ni slösar. Detta är mitt liv, det är då JAG som bestämmer mina gränser, regler o.sv. Det räcker nu liksom!
Att folk klagar på än har nog alla upplevt (?) Vissa tar åt sig mer än andra. Så är det liksom. Men tänk såhär den som nu klagar vill väl på något sätt att du ska ändra dig eller bli ''ledsen'' över det, va stark då! Visa att deras ord kommer in genom ena örat och ut genom andra. Varför ska man behöva ändra sig för att andra tycker det ? Hallå eller, vems liv är det vi snackar om egentligen. Tyvärr vill du folk oftast smälta in och vara som alla andra vilket är så jävla sjukt. Hur enformigt är inte sverige på en skala .. Våga sticka ut lite, utan att bry dig om vad folk tycker. Oftast kan det väl handla lite om avundsjuka över att man faktiskt inte är som alla andra eller är enligt normerna. Synd att man istället inte sa : Vad cool du är :) Istället för att börja klaga.
Äh, ensam är stark.

Kommentarer
Postat av: Alina

nejmen tack sötnos! allt bra? =)

2011-06-20 @ 01:28:28
URL: http://alinah.se
Postat av: Anonym

jo då helt okej, händer idag då? :)

2011-06-20 @ 16:59:29
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0