nostalgi :s

Har ni också varit med om sådana ''Happy Moments'', Sådana man bara skulle kunna göra verkligen allt för att spola tillbaka till. Uppleva det igen! Och igen! Nostalgi :( Jag hatar sånt. Känslan av att vilja ''resa'' tillbaka till t.ex en dag. Är det bara jag som brukar tänka ''omg för ett t.ex dygn sen så gjorde jag det oh neeeej vad jag vill tillbaka dit'' ?
Jag får den känslan allt för ofta. Fyfan!
Men när man försöker uppleva det en andra gång blir det oftast misslyckat. Nästan alltid faktiskt. Ens förväntningar är för höga helt enkelt. Ha inga förväntningar bloggläsare, det kommer bara göra er besvikna. Jag lovar
Var fan är tidsmaskingen liksom ..

Kommentarer
Postat av: malin

Åh emma vill tillbaka till den dagen han mannen j aga oss i bion..<3

2011-06-19 @ 00:23:29
URL: http://eymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0