noo

Igår efter jag var på Liseberg så vad ja o mamma vid parkeringen vid Mcdonalds då ja plötsligt hör ett pipande ljud jätte högt och får fruktansvärt ont i öronen, o de var bara jag som hörde ljudet. Så ja får panik o börjar prata väldigt konstigt och typ sluddra. De trodde ett tag att ja typ fått i mig någon tablett vilket jag absolut inte fått, så vi åkte till sjukhuset och kom hem vid 4 på morgonen, fortfarande visste ingen riktigt vad de va.
Gör fortfarande jätte ont i ena örat. Usch ..

uppdaterar förhoppningsvis mer imorgon, beror på hur jag mår :)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ojdå, lät inte kul :( hoppas det blir bättre!

Förresten, ska vi ses snart? Sms:a miig!

Kram :)

2011-06-13 @ 13:28:53
URL: http://isabelleellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0