ingenrubrik.

Blir så jävla less på alla enformiga människor här i sverige. Att vänner sticker en i ryggen bara för att dem hör på andras skit.
Hahah har typ gjort hatinlägg i alla de senaste inläggen. Nu blire slut på det. Tog precis bort eller rättare sagt inaktiverade mitt facebook konto. Orkar inte bry mig om andra och vad de gör de va en av anledningarna till varför jag gjorde det. suuuuuuuuuuuck on that !
Iallafall har jag spenderat min senaste tid med emma, i torsdags så gick vi och en kompis på Baksmällan 2. Den är så jävla sinnes rolig. Sen igår gick vi hem till 2 kompisar och hade lite minifest eller vafan haha sjukt nice vare ;) Idag har det varit jäääätte segt .. Ellerhur ? :( Hoppas på bättre imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0