hooooomie

Hallåe eller homisar!

Borde man inte få värsta priset för bääääästa uppdatering :):):):):)=)))))))? a fast ne emsi.
Har precis haft lite mys me mig själv. Hahahahahah jag vet att de låter lite perverst men thats not tha way. Jag har bara duschat smörjat in heeeeeeeeeela kroppen me go bodylotion och fotcream, sen målade ja mina naglar hihi. Så nu sitter man här me en te i handen och softerliserar på livet. Helt ok !
Ojuste var ju i härliga grebbestad i helgen me min mum, riktigt gött vare. Blev en hel del shopping och solande. Ägnade inte så mycket som 1 minut framför datorn faktiskt. As skönt. Bästa relaxnings grejen ever. Aja ja laddar upp bilder så småningom
PS: älskar ju att jag typ bodde granne med han Bert Karlsson. yää


love ♥♥


Kommentarer
Postat av: Isa

Emmmmmaa! Hahah :D

Funkar det om vi kommer och hämtar upp dig imorgon?

För Hisingen ligger typ på vägen till landet.



Smsa mig (a)

2011-07-01 @ 11:30:36
URL: http://isabelleellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0