gästblogg alá Malinleona

Heey, malin här emma bad mig gästblogga.. och även hälsa att henne internet är cp och hon inte kan blogga så.. aa, hon har vunnit en tandblekning, och ville bara säga att hon e JÄTTEGLAD! Och tacksam hehe! :D
Anyway, jag skriver lite om moi and emma haha.
har känt emma sen dagis faktist, innan umgicks vi nästan aldrig..förutom när vi va jättesmå hehe aja, vi började väl umgås igen när jag gick i 4an och hon i femman, haha herre, vi va sånna töntar for real, vi trodde vi va mega fjortisar hehe.. aa ok vi hade typ ett lager mascara, och typ guldig ögonskugga.. och foundation på läpprna sen ett band runt hövvet, vi trodde helt ärligt vi var dessie.. gamla dessie då.. Aa dagarna gick o gick, emma bytte skola å lalal sen var vi förihelvete ganska mkt fjortisar asså, hahah helt sjukt att vi gick ut så.. minns en dag speciellt när hon hade flyttat till mölndal kl va typ 22.00 vi åkte till frölunda för o äta mc, hehe.. hade våra svea mössor o foundation på läpparna, sen såg vi några killar i fröllunda som typ börja roopa på oss o följa efter, de värsta va.. vi trodde vi va skitsnygga, men vi liknade två babianer helt ärligt, sen sluta vi va fjortisar och blev emo o lala.. nej skoja,
vi blev ''normala'' eller nej de kan man fan inte säga att vi e .. vi e helt crazy fan, ingen vet vadvi brukar göra, vad vi gjort haha.. å de får ni inte veta heller och nej tro inte vi har haft sex eller nåt, de är d inte frågan om hahaha!
men aa lala emma är världens bästa o jag älskar henne !

aa dehär e då jag.. hihi puss hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0