shaaaaaame on me

Bloggläsare ....
Jag måste erkänna en sak till er. Jag har ägnat heeeela dagen åt att spela sims (?) istället för att blogga. När jag väl har tid & sitter vid datorn liksom !? Piiiiiinsamt. Hahah, sen kollade jag även på Easy A, love and other drugs & Harry Potter 7 del 1. Hahahaha nu ska jag erkänna ytligare en sak för er, när jag kollade på Harry Potter klockan 3 på natten då de spöregna var jag faktiskt aningen rädd. Jag är ju sjukt lättskrämd ( typ om ngn säger BUU så hoppar jag till) så dog ju lite vid vissa tillfällen. Jaja nog om det.

En kompis frågade om jag skulle hände med till gothia discot imorgon. Har dock inte bestämt mig än. Haha ..


ps: känns som jag kommer få ett ''anfall igen :( hoppas inte det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0