Modeduellen

Nu har bloggen nya fräsha kategorier, så kan börja att iviga en av dem nämligen ... MODEDUELLEN ! I modeduellen kommer det b.la Vem bar den bäst ? eller så betygsätter jag olika outfitar. Håll utkik vettja!



Vem bar Hervé Léger klänningen bäst ? Amanda Bynes eller Christina Aguilera?
Hmm, jätte svårt tycker jag. Amanda ser ju hur söt som helst ut i den fast Christina ser mer sexig ut med hennes kurvor ..


Vem bar Fendi klänningen bäst ? Jessica Alba eller Eva Mendes ?
Eva vann den här duellen enligt mig. Bara ben var finare.


Vem bar YSL klänningen bäst ? Kylie Minogue eller Becki Newton ?
Själv tyckte jag nog Becki. Såg mer elegant ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0