written in the stars

Känslan att vara besviken är verkligen hemsk :( en utav de värsta känslorna man kan ha enligt mig.

besvikelsen när folk man inte dömt utifrån deras rykten visar sig vara precis som rykerna sagt
besvikelsen när den person man är kär i visar sig varit otrogen
besvikelsen när en person man verkligen älskar visar sig vara ett stort svin
besvikelsen när man sett fram emot något riktigt riktigt länge och när de sedan inte blir av


Inte för att jag känner mig särskilt besviken nu men är absolut bekant med känslan då mesta dels av mitt liv beståt av att vara besviken.

Osminkad chey

Kommentarer
Postat av: E.W

sv: tack så mycket! :D

2011-04-11 @ 22:42:38
URL: http://elinannawinegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0